Niciun articol în coş!
Subtotal | RON 0.00 |
---|---|
Total | RON 0.00 |
Curierul efectuează livrarea de luni până vineri, între 9:00 și 18:00.
Curierul se prezintă pentru întâia oară la domiciliul clientului pentru a livra marfa. În cazul în care clientul nu este acasă, curierul va încerca din nou, în următoarea zi lucrătoare. Dacă nici a doua încercare nu se va solda cu succes, comanda va fi dusă în depozit. Clientul are la dispoziție 3 zile pentru a apela GLS/serviciul clienți și a reprograma o nouă încercare de livrare. Dacă, în pofida eforturilor noastre, livrarea nu se poate efectua cu succes, coletul va fi retrimis expeditorului. Pentru a evita întârzierile de livrare, te rugăm să optezi pentru livrarea coletelor, în măsura în care este posibil, la adresa la care te afli în timpul zilei.
Niciun articol în coş!
Subtotal | RON 0.00 |
---|---|
Total | RON 0.00 |